Sunday, January 30, 2011

Armastus

Ma armastan inimesi ja olukordi
(ja iseennast)
koos nende vigadega.
See ei takista mind soovimast
(ja palvetamast),
et nad paremaks muutuksid
(ega neid selles aitamast),
kuid mu armastus ei sõltu
nende (ega minu)
paremaks saamisest.
Ma armastan neid (ja ennast)
ka siis, kui nad ei saa paremaks.
Ja kui nad paremaks saavad,
ei armasta ma neid sellepärast rohkem.
Meil on lihtsalt kõigil parem.
Aga me armastame üksteist ikka samapalju.
Tingimusteta
ja igavesti.

-- Katrin --
--- november 2010 ---



Olge vennaarmastuse poolest hellasüdamelised üksteise vastu; vastastikuses austamises jõudke üksteisest ette!
- Roomlastele 12:10 -

Be devoted to one another in love. Honor one another above yourselves.
- Romans 12:10 (New International Version, ©2010) -

No comments:

Post a Comment