Sunday, March 1, 2015

Tulevik ja Taevas

Ma ei väida, et me peaksime teenima Jumalat selleks, et mingis kauges tulevikus pärida taevas. Kui see oleks ainus, mida kristlaseks olemine mulle annab, siis ei oleks ma iial selleks hakanud. Pigem olen kristlane seetõttu, et tean, kui palju õnnelikum olen ma juba siin ja praegu.
-- Jim Hohnberger --
--- Kutse vaikusse. Lk 172 ---


Kui sul palju on, siis anna sellest rohkesti almuseid! Kui sul vähe on, siis ära karda anda almuseid sellest vähesestki! Nõnda sa kogud enesele hea varanduse hädapäevaks.
- Toobit 4:8-9 -

Give according to what you have. The more you have, the more you should give. Even if you have only a little, be sure to give something. This is as good as money saved. You will have your reward in a time of trouble.
- Tobit 4:8-9 Good News Translation (GNT) -

No comments:

Post a Comment