Sunday, November 24, 2013

Õigused ja Vaated

... minu õigused on samasugused nagu näiteks geiaktivisti õigused. Kui temal on õigus öelda, et mina olen ajast maha jäänud ja ma olen fundamentalist ja ma olen ohtlik ja külvan vihkamist, siis minul on õigus öelda täiesti samamoodi tema kohta, et ta esindab ühte äärmiselt pisikest vähemust ja tal ei ole õigust oma vaateid absolutiseerida ja mulle peale suruda. ...
-- Mart Metsala --
--- Jumala sõna erinevad dimensioonid 22.09.2013 Valguse Tee Vabakoguduses ---



Siis suleti Mirjam seitsmeks päevaks väljapoole leeri ja rahvas ei läinud teele enne, kui Mirjam oli tagasi võetud.
- Neljas Moosese raamat 12:15 -

And Miriam was shut out from the camp seven days: and the people journeyed not till Miriam was brought in again.
- Numbers 12:15 (King James Version) -

No comments:

Post a Comment