Sunday, June 30, 2013

Südame pinnas

... Maailm on täis otsijaid ja maailmas on kahjuks ka palju nõrku kristlasi. ... Aga nüüd on oluline see, milline on sinu südame pinnas. ... Kas see on selline pinnas, mis ütleb et "ah seda ma tean küll, ma olen seda kuulnud kümme korda ... ma tean seda kõike"? ... Ja mida Jumala Vaim saab teha on see, et valmistada ette sinu südame pinnas. ...
-- Teet Uuemõis --
--- 6.01.2013 Olevistes ---



Tõesti, tõesti, ma ütlen teile, kui nisuiva ei lange maasse ega sure, siis see jääb üksi, aga kui see sureb, siis see kannab palju vilja.
- Johannese evangeelium 12:24 -

Most assuredly, I say to you, unless a grain of wheat falls into the ground and dies, it remains alone; but if it dies, it produces much grain.
- John 12:24 (New King James Version) -

No comments:

Post a Comment